Treceți la conținutul principal

Sani frumosi si corp armonios cu Feminine Touch de la Ayurmed


       Cei de la Brander m au surprins iar, de data aceasta cu tabletele Feminine Touch, de la Ayurmed, vechi "prietene" ale mele. Trebuie sa recunosc ca am mai folosit tabletele Feminine Touch, in urma cu ceva timp si este intradevar un produs eficient si calitativ, nu doar natural si la indemana oricui. Sa va povestesc pe scurt despre prima mea experienta cu tabletele Feminine Touch, experienta pe care am de gand s o reiau de data aceasta, nu ptr regenerarea tesutului sanilor ca data trecuta, ci ptr fermitate, tonifiere si elasticitate, ptr ca dupa doua nasteri consider ca mi sunt necesare si cu siguranta ajutatoare. De ce sa apelati la bisturiu cand aveti la indemana o solutie naturala si nedureroasa!?

       Acum ceva timp, in urma unei operatii de scoatere a unui nodul la san, am avut nevoie de un produs care sa ma ajute in a mi regenera tesutul sanului. Mi s au recomandat tabletele Feminine Touch de la Ayurmed. Bineinteles, am achizitionat tabletele Feminine Touch, le am administrat exact cum imi erau prescrise si mi s a regenerat tesutul sanului mult mai repede si usor, fara durere, fara probleme. Sanii frumosi, tonifiati, mari, fermi sunt un atu ptr femei, le fac sa aiba incredere in ele, sa se simta bine in pielea lor, lucru de care in prezent ma bucur si eu datorita tabletelor Feminine Touch.

        Plantele medicinale indiene, naturale si active, din compozitia tabletelor Feminine Touch (pueraria tuberosa, asparagus racemosus, lemn dulce, asparagus adscendens, fenicul, schinduf si guma acacia), regenereaza tesutului sanilor, mentine echilibrul hormonal natural, creste dimensiunea sanilor, pastreaza elasticitatea acestora, mentine tonusul aparatului genital feminin si functiile glandelor mamare. Feminine Touch se administreaza cate 1- 2 tablete, de 3 ori pe zi, inaintea meselor cu jumatate de ora. Nu se administreaza inaintea menstruatiei cu 3- 4 zile si nici in timpul acesteia. In functie de rezultatele pe care doriti sa le obtineti, e recomandat sa urmati cure intre 1- 3 luni.

         Ptr un corp armonios si un bust frumos, recomand cu mare drag si multa incredere, tabletele Feminine Touch, de la Ayurmed. Daca v am convins si v am facut sa va doriti o crestere armonioasa si frumoasa a sanilor pe cale naturala, nedureroasa, va las aici link ul direct catre tabletele Feminine Touch: https://www.ayurmed.ro/products/Feminine-Touch.html, iar mai jos gasiti link ul catre site ul Ayurmed, de unde puteti achizitiona mult mai multe produse naturale, benefice ptr organism: https://www.ayurmed.ro/.


#FeminineTouch #Ayurmed #Brander #PlanteMedicinaleIndiene #AtingerePlinaDeFeminitate #SaniFrumosi #CorpArmonios

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Marea de la munte

     A venit vara si bine-mi pare, eu ma pregatesc sa merg la mare... la marea de la munte! Pentru ca-mi place sa imbin utilul cu placutul si pentru ca am un bebe de doar 1 an jumatate, anul acesta am hotarat sa ma relaxez impreuna cu familia, in statiunea Colibita.      De ce spun ca imbin utilul cu placutul? Pentru ca bebe are nevoie de aer curat, de munte, iar eu si tati vrem soare, mare, plaja si nisip. Cum bebe e inca micut pentru a-l expune aglomeratiei, agitatiei si caldurii de pe litoralul romanesc, iar o calatorie in afara tarii este exclusa macar pana pe la varsta de 2 ani, am incercat sa impacam "si capra si varza", cum bine spune o vorba veche din popor. Mergem la Colibita- marea de la munte!      Colibita este o statiune din judetul Bistrita Nasaud, situata la o altitudine de 900 metri intre muntii Bargaului si Calimani si se spune despre ea ca este singurul loc din Romania in care aerul este la fel de curat si pur ca cel din muntii Alpi, fiind foarte bo

Apa micelara Sensibio H2O Bioderma

Promiteam zilele trecute articol despre Sensibio H2O de la Bioderma, una dintre cele mai bune ape micelare, as spune eu. Apa micelara vine in 4 variante Sensibio H2O, Sebium, Hydrabio si Sensibio AR, deci... de toate ptr toata lumea. Eu, momentan ma bucur de eficacitatea lui Sensibio H2O dar recunosc ca ma tenteaza si Hydrabio. O voi incerca si pe aceea si va voi povesti cu siguranta.  Acum, sa va scriu 2-3 cuvinte despre Sensibio H2O. Dupa cum ii spune si numele, este o apa micelara special conceputa ptr tenul sensibil, prevenind roseata si iritatia. O puteti folosi dimineata ptr a va curata tenul si seara ptr a vi l demachia. Dupa folosire nu este nevoie sa va clatiti cu apa insa puteti tampona tenul cu un prosop ptr a vi l usca. Formula nu contine parabeni, parfum si nici alcool. Poate fi folosita pe toata fata cat si in jurul ochilor fara probleme. Eu o folosesc de ceva timp si sunt foarte multumita de ea ptr ca in afara faptului ca imi curata in profunzime tenul e destul de

Fara hemoroizi cu Hemoroplant

            Daca data trecuta va povesteam despre constipatie si despre problemele pe care aceasta le poate provoca, acum va scriu despre hemoroizi, una dintre multiplele probleme cauzate in principal de constipatie.          Hemoroizii sunt structuri sinusoidale din canalul anal care ajuta la controlul scaunului. Acestia pot fi externi care se prezinta sub forma unor mancarimi in jurul anusului sau interni care se prezinta sub forma de sangerare in timpul defecatiei. Cauzele principale ale aparitiei hemoroizilor sunt: constipatia, diareea, lipsa miscarii, dietele cu continut scazut de fibre, ascita, masa intra-abdominala si sarcina.           Pentru a scapa de hemoroizi avem la indemana solutia simpla, naturala si eficienta,  Hemoroplant- tratament hemoroizi , de la Ayurmed  , tablete din plante medicinale, precum ghimpele paduret, haritaki, coada soricelului, turmeric, cicoare si amaltas.                  Ghimpele paduret ajuta la consolidarea peretilor capilarelor, sp