Treceți la conținutul principal

Crema hidratanta 100% naturala


         Ptr ca imediat ce am primit o am si bagat o in teste, azi va pot scrie despre minunea asta mica, hidratanta si naturala 100% de la Stare de bine cu Young Living. Bazata pe unt de cocos, unt de shea, unt de cacao, ulei de neem, ulei de galbenele, lanolina, vitamina E si uleiuri esentiale de tamaie, lavanda, geranium, patchouli, helicrysum si copaiba, toate bio, aceasta crema este buna ptr toate tipurile de ten, indiferent de anotimp datorita ingredientelor din compozitia sa care hidrateaza intens pielea. Cu un miros placut si o textura usoara, se aplica usor pe piele, fara sa lase in urma aspect de piele incarcata, grasa. Ca de obicei va voi scrie cate ceva despre fiecare ingredient in parte.

          Untul de cocos hidrateaza, curata, protejeaza si ofera stralucire. Untul de shea previne aparitia ridurilor si reduce ridurile de expresie. Untul de cacao previne uscarea si exfolierea pielii, luptand impotriva semnelor imbatranirii. Uleiul de neem curata pielea iar uleiul de galbenele o ingrijeste. Lanolina mentine hidratarea intensa si ingrijirea eficienta impotriva factorilor de mediu. Vitamina E reduce si estompeaza ridurile, ajuta la disparitia petelor si la vindecarea acneei, hidrateaza, vindeca arsurile, trateaza semnele si cicatricile.

          Precum celelalte ingrediente din compozitie si uleiurile esentiale au proprietati si beneficii extraordinare ptr sanatate si frumusete. Voi enumera aici cateva dintre ele. Uleiul esential de tamaie reda elasticitatea, fermitatea si regenereaza, estompand petele de pigmentare. Uleiul esential de lavanda vindeca, calmeaza, avand efect reparator si cicatrizant. Uleiul esential de geranium stimuleaza si regenereaza celulele. Uleiul esential de patchouli stimuleaza dezvoltarea celulelor noi si netezeste aspectul liniilor fine si a ridurilor. Uleiul esential de helicrysum rejuveneaza pielea si ii sporeste fermitatea cutanata. Uleiul esential de copaiba confera un aspect mai tanar.

         Acestea fiind spuse, crema asta handmade este perfecta, ptr oricine, oricand. Este conceputa astfel incat sa se adapteze oricarui tip de ten, cu orice fel de problema. Eu o folosesc de cateva zile, atat dimineata, cat si seara... imi place, imi lasa pielea moale si fina, fara urma de grasime. Daca v am captat atentia si doriti sa incercati produsele naturale ale doamnei Adriana Luchian pe care eu le recomand cu drag, va las link ul asta aici: https://www.facebook.com/staredebineYL/.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Celebrity Woman Yodeyma

Celebrity Woman este un parfum floral oriental ce invaluie cu arome florale, cu note dulci de coacaze negre si patchouli  si inspiră femeia sa fie plina de viata si veselie. Este parfumul perfect pentru femeia care iubeste si se bucura de viata si de frumos. Parfumul   ne aminteste ca  viata este frumoasa oferind o mantra excelenta pentru femeia sofisticata. Acest parfum opulent si elegant adauga stil si frumusete oricarei tinute. Aplicati parfumul  pe zonele de impuls pentru a crea o aroma de durata care va atrage complimente. Parfumurile Yodeyma imita parfumuri celebre si iubite. Mai jos va las o lista cu parfumurile Yodeyma disponibile in varianta ptr femei. Eu am varianta Celebrity Woman care il imita perfect pe La Vie Est Belle, miroase divin si persista mult. Le gasiti online in varianta de miniparfum la 15 ml sau in varianta mare de 100 ml. Celebrity Woman- Lancome La Vie Est Belle Gianna- Dolce & Gabbana Dolce Iris- Thierry Mugler Alien Red- Dior Hypnoti

Apa micelara Sensibio H2O Bioderma

Promiteam zilele trecute articol despre Sensibio H2O de la Bioderma, una dintre cele mai bune ape micelare, as spune eu. Apa micelara vine in 4 variante Sensibio H2O, Sebium, Hydrabio si Sensibio AR, deci... de toate ptr toata lumea. Eu, momentan ma bucur de eficacitatea lui Sensibio H2O dar recunosc ca ma tenteaza si Hydrabio. O voi incerca si pe aceea si va voi povesti cu siguranta.  Acum, sa va scriu 2-3 cuvinte despre Sensibio H2O. Dupa cum ii spune si numele, este o apa micelara special conceputa ptr tenul sensibil, prevenind roseata si iritatia. O puteti folosi dimineata ptr a va curata tenul si seara ptr a vi l demachia. Dupa folosire nu este nevoie sa va clatiti cu apa insa puteti tampona tenul cu un prosop ptr a vi l usca. Formula nu contine parabeni, parfum si nici alcool. Poate fi folosita pe toata fata cat si in jurul ochilor fara probleme. Eu o folosesc de ceva timp si sunt foarte multumita de ea ptr ca in afara faptului ca imi curata in profunzime tenul e destul de

Marea de la munte

     A venit vara si bine-mi pare, eu ma pregatesc sa merg la mare... la marea de la munte! Pentru ca-mi place sa imbin utilul cu placutul si pentru ca am un bebe de doar 1 an jumatate, anul acesta am hotarat sa ma relaxez impreuna cu familia, in statiunea Colibita.      De ce spun ca imbin utilul cu placutul? Pentru ca bebe are nevoie de aer curat, de munte, iar eu si tati vrem soare, mare, plaja si nisip. Cum bebe e inca micut pentru a-l expune aglomeratiei, agitatiei si caldurii de pe litoralul romanesc, iar o calatorie in afara tarii este exclusa macar pana pe la varsta de 2 ani, am incercat sa impacam "si capra si varza", cum bine spune o vorba veche din popor. Mergem la Colibita- marea de la munte!      Colibita este o statiune din judetul Bistrita Nasaud, situata la o altitudine de 900 metri intre muntii Bargaului si Calimani si se spune despre ea ca este singurul loc din Romania in care aerul este la fel de curat si pur ca cel din muntii Alpi, fiind foarte bo